قیمت روز لوله پلیکا- فروش لوله پلیکا
نوشته شده توسط : پایپ ایران

لوله پلیکا:

در زمینه های فاضلاب، سیستم زهکشی، عایق کابل ها، سیستم های آبرسانی و.. که حاصل شده از تعداد زیادی لوله ها، اتصالات و تجهیزات مختلف که لوله ها مهم ترین اجزای تشکیل دهنده یک سیستم فاضلاب و زهکشی است. در طراحی لوله ها و اتصالات آن ها از ماده های اولیه ای نظیر پی وی سی استفاده می شود که نسبت به ماده های قدیمی برتر هستند. مقدار و میزان مقاومت آن ها و بسیاری از ویژگی ها منجر شده است تا لوله های تولید شده از پی وی سی، انتخاب ایده آل است. لوله های پلیکا نسبت به بتن یا آهن انرژی کمتری برای تولید مصرف می کنند و از آنجایی که وزن سبکی دارند در هزینه های حمل و نقل و انتشار گاز های گلخانه ای در صنعت ساختمان صرفه جویی می کنند. علاوه بر این،  باعث کاهش نشتی و صرفه‌ جویی قابل توجهی در آب و در نتیجه صرفه ‌جویی در انرژی مورد نیاز برای پردازش و پمپاژ آب می گردد. به طور خلاصه لوله پلیکا یک مصحول ایمن و ارزشمند است و نیازی به تعویض ندارد.

پی وی سی چیست؟

همانگونه که گفته شد در تهیه و طراحی لوله پلیکا از پی وی سی استفاده می شود. ماده ای است که در چند سال اخیر کشف و شناخته شده است و با ماهیت و دوام، کیفیت بالا در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. سومین پلاستیک پر مصرف در جهان تعلق گرفته به است به این ماده که بی بو، جامد و محکم و با دوام است و به صورت عمده از آن در ساخت و طراحی لوله پلیکا استفاده می شود. یک پلاستیک ارزان قیمت است که به قدری همه کاره است که در جامعه مدرن کاملاً فراگیر شده است. در سال 1913، پلی وینیل کلراید اولین محصول مصنوعی شد که تا کنون ثبت اختراع شده است و رشد و توسعه یافته است.

فواید لوله پلیکا:

لوله های پلیکا که در زیر ساخت های سیستم فاضلاب یا زهکشی استفاده می شوند به سه صورت نیز وجود دارند که یک نوع آن فشار قوی، معمولی، و نوع آخر آن ها ضعیف است و سطح آن ها در رنگ های مختلف از جمله آبی، طوسی و سفید ساخته می شود. اگر شما از آن ها برای پروژه خود استفاده می کنید و دائم نگران خوردگی و زنگ زدگی یا هر گونه مشکلات هستید، باید گفته شود که با به کار گیری آن ها اطمینان داشته باشید که آن ها دچار هیچ گونه آسیب و صدمه ای نخواهند شد، شاید لوله های قدیمی آهنی و بتنی و.. در معرض آسیب قرار بگیرند اما در مورد چنین محصولاتی امکان رخ دادن هر گونه عیب و صدمه صفر است. لوله های پلیکا بیش از 60 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و نشان می دهند که خواص مواد بسیار طولانی مدتی دارند. لوله های پلیکا سبک تر از سایر مواد هستند و به راحتی نصب می شوند، پس از نصب به حداقل نگهداری نیاز دارند، چرا که آن ها قوی و مقاوم هستند.

لوله های پلیکا ایمن هستند:

از مهم ترین مزایای لوله پلیکا ایمن بودن یا غیر سمنی بودن آن ها است. به علت این که سمی نمی باشند و برای رشد باکتری های نامناسب است در زمینه های انتقال آب آشامیدنی استفاده می شود. با نصب لوله های پلیکا می توانید مطمئعن باشید که از ایمن ترین گزینه استفاده کرده اید و سیال شما که در حال عبور و انتقال است به ویژه آب شرب آلوده نمی شود.

 لوله پلیکا کارآمد و پایدار هستند:

احتمال گرفتگی، انسداد در کاربرد های زهکشی با این محصولات صفر است و بسیار کارآمد می باشند. به طور کلی چه برای تولید و حمل و نقل آن ها انرژی کم تری نیاز است. لوله های پلیکا در اتمام طول عمر خود قابل بازیافت هستند و با از دست دادن خواص فنی خود می توانند با بازیافت شدن به محصول دیگری تبدیل شوند و به حفظ منابع طبیعی کمک فراوانی می کند و دوستدار محیط زیست می باشند.

لوله پلیکا سبک و در عین حال بادوام هستند:

از نظر وزن این محصولات دارای مزیت قابل توجهیی هستند چرا که هنگام نصب و جا به جایی با وزن سبک، آسانی و آسودگی را فراهم می کنند. همچنین وزن سبک آن ها برای افرادی که آن ها حمل می کنند نیز ایمن تر است و با مشکلات کم تری رو به رو هستند. از آنجایی که لوله‌ های پلیکا سبک و انعطاف ‌پذیر هستند، نصب آسانی نیز دارند و به زمان و کار بسیار کمتری برای نصب نیاز دارند. شما به راحتی می توانید این لوله ها را به هر شکل و اندازه ای که برای پروژه نیاز دارید برش دهید، شکل دهید، جوش دهید و به هم متصل کنید. تطبیق پذیری لوله های پلیکا دلیل استفاده از آن ها است.

در پروژه های مختلف و گوناگونی استفاده می شود از سیستم فاضلاب، زهکشی گرفته تا سیستم های آبپاشی آتش نشانی و انتقال آب شرب و.... چرا که در تماس هر گونه آب و مواد شیمیایی غیر قابل تغییر هستند و این می تواند یک موضوع یا ویژگی مهمی باشد که آن را به لوله یا انتخاب ایده آلی تبدیل کرده است. در واقع لوله های پلیکا در برابر عوامل جوی، پوسیدگی شیمیایی، خوردگی، ضربه و سایش مقاوم هستند و آن ها را به لوله های ایده آل برای انواع پروژه های داخلی و خارجی تبدیل می کند. علاوه بر این، تا زمانی که لوله‌ های پلیکا با کیفیت بالا به درستی نصب شده باشند، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. با این حال، هنگامی که تعمیرات مورد نیاز است، انجام آن ها بسیار ساده تر و مقرون به صرفه تر از لوله های فلزی است و تمام موارد ذکر شده حاکی بر آن است که آن ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

قیمت لوله پلیکا:

در پایان به جهت تکیمل مطالب، قیمت لوله پلیکا بسیار حائز اهمیت است و می توان گفت اگر کاربرد و نیاز شما متفاوت باشد، قیمت لوله پلیکا نیز متغیر خواهد بود. در ادامه ذکر شده است که قیمت لوله پلیکا به چه فاکتور هایی بستگی دارد.

شما به عنوان فردی که قصد خرید لوله پلیکا را دارید، قطعا به اندازه و ابعاد خاصی نیاز دارید که ممکن است فرد دیگر برای پروژه خود به آن ابعاد و سایز احتیاجی نداشته باشد و تولید کنندگان به منظور رفع نیاز مشتریان خود آن ها را در ابعاد مختلف تولید و طراحی کرده اند و قیمت لوله پلیکا تحت تاثیر اندازه آن مشخص می شود.

در رابطه با تعیین قیمت لوله پلیکا، وزن آن نیز مهم است. همانگونه که گفته شده است وزن آن سبک تر از لوله قدیمی است و با این اساس طبیعی است که لوله های قدیمی با وزن سنگین قیمت بیشتری داشته باشند.

اتصالات نیز در ایجاد سیستم زهکشی و.. بسیار مهم است و نقش مهمی را در اتصال لوله ها به یکدیگر دارند و در تعیین قیمت لوله پلیکا مهم است.

استاندارد بودن که یکی از نکات مهم در انتخاب آن ها است و برای تشخیص لوله پلیکا غیر استاندارد و استاندارد می بایست دقت نمایید. با این وجود در تعیین قیمت لوله پلیکا بسیار مهم است.

عامل دیگری که در تعیین قیمت لوله پلیکا نقش مهمی را ایفا می کند، کیفیت محصول می باشد.

آخرین فاکتور های موثر در تعیین قیمت لوله پلیکا، نحوه نصب و نوسانات بازار می باشد.

کارخانه تولید لوله پلیکاپایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلیکا را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

 





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: